Artikler

Kom i gang her! Tar maks 1 min

Mobilt Bedriftsnett

Mobilt Bedriftsnett

Det kan være mye å spare på å velge rett mobilabonnement for bedriften din. Bedriftsnett.no gjør det lettvint å velge mellom de beste. I dag er effektiv kommunikasjon og samarbeid avgjørende for enhver bedrifts suksess. Med teknologiske fremskritt har bedrifter muligheten til å forbedre sin interne og eksterne kommunikasjon på mange måter. En av de […]

Mobilt sentralbord

Mobilt sentralbord

Sentralbord er viktige verktøy som forenkler håndteringen av telefonsamtaler både internt og eksternt for både små og store bedrifter. Trenger din bedrift mobilt sentralbord? Her kan du lese alt du trenger å vite om sentralbord og mobilt bedriftsnett. Hvordan fungerer sentralbord? Et sentralbord er vanligvis brukt av små og mellomstore bedrifter og er eksklusivt forbeholdt […]

Viktige bedriftsnett-funksjoner

Viktige bedriftsnett-funksjoner

Kundenes forventninger til service øker kontinuerlig, spesielt når det gjelder telefonstøtte og kundeservice, og dette utgjør en vesentlig del av kunders opplevelse. Samtidig ser vi en økende trend med distribuerte og mobile arbeidsstyrker. Et bedriftsnett er en åpenbar løsning, da det tillater de ansatte å samarbeide effektivt om kundekontakt uavhengig av hvor de befinner seg. […]

Mobiloperatører for mobilt bedriftsnett

Mobiloperatører for mobilt bedriftsnett

Telenor Under finner du en liste over alle de mobilselskapene som benytter seg av mobilnettet til Telenor for å levere tjenestene sine.    Telia Under finner du en liste over de mobilselskapene som bruker Telia sitt nett til å levere tjenestene sine.  Ice  Det er foreløpig kun Ice sine egne kunder som benytter seg av Ice-nettverket […]

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Kom i gang her! Tar maks 1 min

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg